Сьогодні багато офісів розташовані в багатоповерхових центрах. Ліфт в такому будинку невелике приміщення, в якому регулярно на невеликий час утворюється міні соціум. В одній кабіні виявляються абсолютно незнайомі люди: директора, клерки, службовці, відвідувачі.
Для мирного співіснування в ліфті необхідно знати і дотримуватися простих правил традиційного і ліфтового етикету. Вони допоможуть не дратувати один одного, виявляти ввічливість і повагу до оточуючих пасажирам.
3 правила ліфтового етикету
- Не розмовляйте по телефону. Обмежені розміри кабіни роблять всіх оточуючих мимовільними слухачами вашої бесіди. Це не тільки непристойно, але і неприємно. Якщо розмова дуже термінова і її неможливо уникнути, обмежтеся короткими відповідями, знизивши тон голосу. Але найкраще скажіть співрозмовнику, що передзвоните через кілька хвилин.
- Притримуйте закриваючі двері, якщо бачите, що наближається людина. При спізнені на ділову зустріч дорого кожна хвилина, і якщо сьогодні ви не почекаєте цього пасажира, завтра він не почекає вас. Взаємовиручка допомагає у важкий момент і піднімає настрій.
- Дотримуйтесь межі особистого простору. Кабіну ліфта рідко можна назвати просторим приміщенням, однак навіть в ній намагайтеся тримати відстань з іншими пасажирами, наскільки дозволяє місце. Від занадто близького наближення сторонньої людини люди не тільки відчувають дискомфорт, а й стають агресивними.
Проведені між офісними співробітниками соціальні опитування виявили, що порушення саме цих трьох правил отруює життя на роботі і викликає негатив до незнайомих людей в ліфті і навіть конфлікти з ними.
Правила хорошого тона
Крім особливих офісних правил в ліфтах комерційних будівель необхідно дотримуватися і традиційні норми ввічливої поведінки. Серед них для пасажирів ліфтів особливо актуальні кілька:
- чоловіки, по можливості, повинні пропускати вперед жінок, а молоді люди – літніх. Але дотримуватися цього правила варто тільки в тому випадку, якщо це не створить штовханини в невеликому просторі кабіни або майданчика;
- на кнопки поверхів в кабіні або виклику на сходовому майданчику повинен натискати та людина, яка стоїть біля панелі управління. Тягнуться через людей, які стоять поруч непристойно. Якщо перед кнопкою чоловік і жінка, дама зазвичай говорить на який їй поверх, надаючи право стоячому поряд зробити виклик;
- за правилами безпеки якщо з дорослими їде дитина, першим в кабіну заходить старший, а потім дитя, а з виходом з ліфта все навпаки;
- будьте делікатними – не роздивляйтеся інших пасажирів в упор або нишком, дивіться в сторону. Якщо з Вами заговорили, тоді ваш погляд повинен бути спрямований в очі співрозмовнику.
Менеджери компанії «Скайліфт» завжди до ваших послуг, щоб проконсультувати з усіх питань щодо поведінки в ліфтах, роботи підйомного обладнання, вибору і придбання ліфтів.