sky
lift

Інноваційні рішення ліфтових систем для хмарочосів

Підйомники в висотках розташовуються на великих площах. На даний момент найбільша ліфтова група, що складається з 106 ліфтів, в чиказькому комерційному центрі Sears Tower. Для прийому і висадки пасажирів одночасно з двох поверхів 16 підйомників в цій будівлі двоповерхові.

Двоповерхові ліфти

Крім шахт інфраструктура підйомників включає техприміщення, машинне відділення і ліфтові майданчики на кожному поверсі. В результаті, чим більш високий хмарочос, тим дорожче обходиться вартість підйомного обладнання і його монтажу, а також збільшується площа. Тому витрати на оснащення ліфтами будівель понад 50 поверхів в кілька разів вище, ніж менш поверхових. Одним з популярних способів вирішення цієї проблеми стає застосування двоповерхових ліфтів, як в Sears Tower.
В цьому випадку в одній шахті їздять дві спарені кабінки – Double Decker, які одномоментно забирають і вивантажують пасажирів на двох поверхах. У всіх відомих виробників ліфтів є такі ліфтові системи, наприклад, Sсhindler або ThyssenKrupp Elevator.

Мінусом такого підйомника виявляється велика вага кабінок, в зв’язку з яким ліфт не може виконувати зупинки часто. Для набору швидкості і гальмування такого великого підйомника необхідно багато електроенергії. Ось чому ліфти Double Decker використовують переважно для підйому з двома зупинками: внизу і нагорі будівлі.
У ТМ ThyssenKrupp Elevator є ліфтова система TWIN, що представляє собою дві окремі кабінки, які прямують в одній ліфтовій шахті. Основні переваги цього обладнання зниження ядра підйомника і велика продуктивність системи.
Але найголовнішим його перевагою виступає можливість припаркувати одну з кабін, коли закінчується час пік, і використовувати тільки другу. Так значно економиться електроенергія і продовжується термін експлуатації ліфта.

Оптимізація ліфтових груп

Для оптимізації трафіку і розрахунку мінімальної кількості ліфтових груп, що забезпечують якісну експлуатацію хмарочоса, виробники підйомників розробили спецпрограми, що направляють потік пасажирів, яким потрібен подібний маршрут в один ліфт.
Тому при розрахунках трафіку і потрібної кількості підйомників клієнт може вибрати варіант розрахунку з інтелектуальною системою управління і без неї. Для визначення потужності ліфтової системи для офісних будівель використовуються такі усереднені дані:

  • час очікування кабінки (від 25 до 40 в залежності від класу);
  • час руху (від 70 до 130);
  • потужність пасажиропотоку 12,5 – 16%.
схожі статті