sky
lift

Влаштування ліфтів

Ліфт – це стаціонарне обладнання з періодичним рухом, розраховане на транспортування вгору – вниз людей і/або вантажів. Кабіни даних транспортерів переміщаються за прямими напрямних, з нахилом не більш 15 °.

Робоча частина ліфтів – це найчастіше машинне відділення і шахта з приямком, в якій піднімається і опускається кабіна. У машинному приміщенні знаходяться керуюча станція, швидкісний обмежувач, лебідка і інші елементи, що забезпечують безпеку і роботу устаткування.

устройство лифтов

У шахтах ліфтів змонтовані напрямні для кабіни, на кожному поверсі двері, встановлена ​​кабіна з противагою, а також кабелі, електропроводи, і інші пристрої (індикатори, для забезпечення безпеки і т. д.)

У шахтних приямках теж є пристосування для безпеки і для забезпечення функціонування і обслуговування ліфтів, а головне буфера. Зазвичай їх два, один необхідний для зупинки і амортизації в крайніх позиціях противаги, а другий – кабінки.

Ще один важливий вид пристроїв – троси, завдяки їм лебідка надає руху тандем кабінка – противагу. Підвіска робиться мінімум на трьох тросах, кожен з яких має дванадцятикратний запас міцності.

Тобто такого, щоб обірвалися всі троси, і кабінка звалилася вниз, в принципі бути не може. За кожним з ліфтів закріплений, що відповідає за нього електромеханік, який стежить за станом тросів і при необхідності замінює їх.

Швидкісний обмежувач – механізм, що відключає ліфт і включає уловлювачі, якщо кабіна рухається зі швидкістю перевищує допустиму (15% від звичайної). Зазвичай швидкість ліфтів – 0.71 і 1 м/с, в висотках – 1.6 м/с.

Уловлювачі – головні елементи безпеки ліфтів. Вони зупиняють і утримують кабінку, якщо рух перевищено або обірвалися канати. Уловлювачі – це корпус, пристрій, що піднімає їх і клини.

За стан кабінки з противагою відповідають напрямні та черевики. Останні надійно фіксують кабінку і противагу, не дозволяючи їм ударятся одна об одну і інші елементи ліфтів, змонтовані в шахтах. Башмаки розташовані на і під кабіною і противагою з двох сторін.

Противага – компенсаційний елемент вазі кабіни. Його вагу роблять більше маси кабінки на 150 – 500 кг (на половину вантажопідйомності даної моделі ліфта), ось чому при відключенні двигуна, кабіна піднімається вгору. Завдяки противазі енергія лебідки витрачається тільки на подолання інерційних сил, за рахунок чого економиться електрика.

Компанія «Скайліфт» отримує від заводів-виробників готові комплекти ліфтів, відповідні експлуатаційним нормам. Тобто всі елементи, що встановлюються нами ліфтів фірмові.

схожі статті